نومبر ٧ ٢٠٢٠

بیرورپورٹ


لاہور

فیس بک نے کہا ہے کہ اس نے جعلی اکاؤنٹس اور صفحات کے سات علیحدہ نیٹ ورکس کو ختم کردیا ہے جو ایران ، افغانستان ، مصر ، ترکی ، مراکش ، میانمار ، جارجیا اور یوکرین میں “مربوط غیر مستند رویے” کی وجہ سے سرگرم تھے۔

سوشل میڈیا پلیٹ فارم نے اپنی ماہانہ رپورٹ میں اعلان کیا ہے کہ نئے نیٹ ورکس کو “مربوط غیر مستند رویے” کی وجہ سےہٹایا گیا ہے رپورٹ میں یہ بھی بتایا گیا ہے کہ فیس بک نے اکتوبر میں دنیا بھر میں ہونے والے فریب مہموں میں ملوث 8000 صفحات کو ہٹا دیا ہے-

فیس بک کے مطابق بہت سارے نیٹ ورک جعلی اکاؤنٹس کا استعمال کرتے ہوئے سیاسی اثر و رسوخ کی مہموں میں ملوث تھے اور مقامی اور بیرون ملک موجود سامعین کو نشانہ بناتے تھے۔

فیس بک اکاؤنٹس اور صفحات کا ایک نیٹ ورک مصر ، ترکی اور مراکش سے اخوان المسلمین سے وابستہ افراد کے ذریعہ چلایا گیا تھا ، جو ایک مصری اسلام پسند تحریک ہے جو مشرق وسطی میں گروپوں کے نیٹ ورک کو چلاتا ہے۔ فیس بک نے کہا کہ صفحات میں خطے کے ممالک کو نشانہ بنایا گیا ہے اور اس میں دہشت گردی سے متعلق کچھ مواد شامل ہے۔۔

جارجیا میں فیس بک کو دو “غیر مستند” نیٹ ورک ملے جو سیاسی مواد پھیلاتے ہیں۔ ان میں سے ایک پلیٹ فارم کا پتہ دوسیاسی جماعتوں سے وابستہ افراد کا تھا۔

یوکرائن اور میانمار میں  فیس بک  کےمطا بق تعلقات عامہ کی فرمیں سیاسی جماعتوں کی جانب سے اسی طرح کی فریب کاری مہم چلارہی ہیں۔

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here